Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Wednesday, June 12, 2013

،،،،،،،،،،، ، ، ،، ، ،،،کیا ہے مجھ میں ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،، لگتا  ہے  رقص  کرتی  ہے آگہی  مجھ  میں
،،،،،،،،،،،کہاں ہوں شاعر ، کہاں ہے شاعری مجھ میں
،،،،،،،،،، گر نہ ہوتا  دکھ  درد ، جزبہ حب ال وطنی
،،،،،،،،،،کہاں  اٹھاتا  قلم کہاں آتی  کالم نگاری مجھ میں
،،،،،،،،،ٹھوکروں  سے  پتھر  جب بن  گیا  میں
،،،،،،،،.تو  سما  گئی  نفرتوں جیسی سختی مجھ میں
،،،،،،،،،، جھوٹے ظالم  کو  بدکردار ظالم جو  کہتا ہوں
،،،،،،،،،بس  اتنی سی آ  گئی ہے  روشنی  مجھ میں
،،،،،،،،،،کرچیاں کرچیاں ہو چکا ہوں پھر بھی
،،،،،،،،،رہ گئی ہیں کچھ  صورتیں دھندلی مجھ میں
،،،،،،،،،،ناحق قتل و غارت گری  سے لڑتا  ہوں ہر  روز
،،،،،،،،،جھانک کر دیکھ وہ میدان کربلا  کبھی مجھ میں
،،،،،،،،،سہتا اور سنتا ہوں وہ بھی ہر روز
،،،،،،،،،جو دکھوں کی ہے راگنی مجھ میں
،،،،،،،،،،،در در ٹھوکریں کھاتے ہیں جس کے لئے
،،،،،،،،،،اب کہاں ہے وہ چاہت ے زندگی مجھ میں
،،،،،،،،،،ساری زندگی نہیں ڈھلا منظر تپش ے سورج
،،،،،،،،،،دن  کو بھی رات  جیسے  سما گئی  مجھ میں
،،،،،،،،،،ڈھونڈتا رہا دوست  میں دوستی کو جاوید
،،،،،،،،،،کہاں ہے آگہی کہاں شعور آشنائی مجھ میں
،،،،،،،،،،،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،،میلان،،اطالیہ،،،،،،،

No comments:

Post a Comment