Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Sunday, April 26, 2015

......پی..ٹی.آئی..کا  ورکر اور سیاسی تجزیہ ..........
.....جب ہم نے نامور کالم نگاروں .تجزیہ نگاروں کو پڑھ لیا .سن لیا .تو ہماری تسلی نہ ہوئی .اس تشنگی کو دور کرنے کے لئے ہم نے ایک .پی.ٹی.آئی .کے ورکر سے رابطہ کیا .کہ اصل راز کی بات کیا ہے .تجزیہ کیا کہتا ہے .خیالات اور سوچ کیا کہتی ہے .تو ورکر بھوت دکھی ہو کر بولا کہ میں کنٹونمنٹ کے رزلٹ سے مطمئن نہیں ہوں .کیونکہ .پی.ٹی.آئی .کو کلین سویپ دیکھنا چاہتا تھا .یہ دوسرے نمبر پر آنا .پی.ٹی.آئی .کے شعور کی توہین ہے .اس طرح نظام کی تبدیلی کی منزل ہم سے دور ہوتی جا رہی ہے .بلکہ ہمارے آنگن سے بھی روٹھتی نظر آ رہی ہے .ہمارے ہاتھ سے نظام کی تبدیلی کی لکیریں مٹتی جا رہی ہیں .ورکر نے تو بڑی بڑی تلخ باتیں اور گر کی باتیں ہم کو بتا دیں ہیں .مگر ہم کو چند ایک نقطے نہ لکھنے کی بھی گزارش کر دی ہے .جو کہ سرا سر میری صحافت میری کالم نگاری کے لئے درست نہیں .مگر ورکر کی عزت کرنا .اور اس کا بھرم رکھنا بھی میری ذمہ داری ہے .تو چند خاص نقطے جو پارٹی کے لئے مفید ہیں وہ صرف پارٹی کے لیڈران کو ہی فون پر بتاۓ جا سکتے ہیں .باقی جو دکھ کی داستان ہے .وہ کچھ اس طرح ہے .کہ خدا نخواستہ اگر میرے لیڈر عمران خان کو کچھ ہو گیا تو پارٹی تتر بتر ہو جاۓ گی .اس کو سمبھالنے والا کوئی نہیں ہے .باقی جو لوگ جوک در جوک اپنے اپنے مفادات کے لئے پارٹی میں کود رہے ہیں .یہ لوٹے ہیں .اور ان سے پارٹی کو کوئی فایدہ اور نہ ورکر کو کوئی فایدہ ملے گا .بلکہ ان کی وجہ سے اختلافات بھی سامنے ہوں گے .لوگوں کی حق تلفیاں بھی ہوں گی .جو پارٹی کے لئے نقصان ہی نقصان ہو گا .کیونکہ نظریاتی کارکن دل برداشتہ ہوتا جا رہا ہے .کچھ کرنے کی ضرورت ہے .وہ تفصیل خفیہ رکھی جا رہی ہے .ورکر کے جزبات کی وجہ سے .کیونکہ .پی.ٹی.آئی .کا ورکر یہ سمجھنے سے قاصر ہے .کہ نون لیگ کی کارکردگی تو زرداری سے بھی کم ہے اور کرپشن زرداری سے بھی زیادہ ہے .تو پھر کنٹونمنٹ کے الیکشن میں کامیابی کی وجہ ..وجہ صرف پی.ٹی.آئی ..کے اندرونی حالات .اور یہی حالات رہے .تو ورکر پی.پی.پی.کے ورکر کی طرح مایوس ہو جاۓ گا ..پی.ٹی.آئی .کا گراف دن بدن نیچے چلا جاۓ گا .اگر بروقت ورکر کی آواز نہ سنی گئی تو....جاوید اقبال چیمہ ..اٹلی والا ..٠٠٩٢٣٠٢٦٢٣٤٧٨٨ 

No comments:

Post a Comment