Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Sunday, July 19, 2015

=========اے میرے خدا ==========
=====میرا  سوچ  نظام  کہاں  سمویا  ہوتا
=====گر تیری   رحمت  کا  قطرہ نہ گرایا ہوتا
=====کہاں ہوتا نام و نشان میرا
=====گر اپنی ہستی کو نہ مٹایا ہوتا
=====کیسے کیا کماتا دنیا سے
=====گر تیرا کرم نہ کمایا ہوتا
=====میرا جینا بھی کوئی جینا تھا
=====گر حصول جنت کو منزل نہ بنایا ہوتا
=====کیا قیمت تھی میرے سر کی جاوید
=====گر تیرے آگے نہ جھکایا ہوتا
==============میرے پیارے محبوب ====
.....نظام قدرت کا کھیل نہ سجا ہوتا
.....گر خدا نے تجھے محبوب نہ چنا ہوتا
....کیسے کیا تھی میری اوقات و شناخت
.....گر نام میرا تیرے ساتھ نہ جڑا ہوتا
.....کیسے کہتا عاشق ہوں تیرا
.....گر کردار کا حصہ نہ بنا ہوتا
.....کتنی بے سود تھی یہ زندگی میری
.....گر شعور زندگی تجھ سے نہ لیا ہوتا
.....کیسے کیا پاتا راز خودی  جاوید
.....گر درود و سلام نہ تجھ پے بھیجا ہوتا
=====جاوید اقبال چیمہ اٹلی والا =======

No comments:

Post a Comment