Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Wednesday, September 9, 2015

======جنرل راحیل شریف کے نام =========
=====تو شاہین  اقبال  پیغام نوجوان  ہے  تو
=====کرتا ہوں ناز کہ فخرے پاکستان ہے تو
=====دوستوں  کے  دل  کی  دھڑکن  ہے تو
=====دشمن  کے  لئے  ایک  چٹان  ہے  تو
===== حاکموں  نے تو کر دیا تھا سودا میرا
=====لکھوں گا جو حقیقت وہ عنوان  ہے  تو
=====میری  پہنچ  تو  صرف آنسوؤں تک ہے
=====میری بے بسی بے حسی کا امتحان ہے تو
=====کیسے کب کون بدلے گا نظام  فرسودہ
=====میرے لئے اک سوالیہ نشان ہے  تو
=====حق اور سچ کا بول بالا جو کرتے ہیں
=====ان شعلہ نواؤں کی  پہچان  ہے  تو
===== دشمن دہشت گردوں کا مقابلہ جو کرے
=====خالد بن ولید جیسا شیر دل نگران ہے تو
=====دشمن تو کھینچ رہا ہے لہو سے لکیریں میری
=====تاریخ کا محمد بن قاسم ٹیپو سلطان ہے تو
=====چوروں لٹیروں سے بھی واقف ہے راحیل
=====ہر کرپشن کے بھی جانتا نشان  ہے تو
=====اللہ اور نبی پے رکھ کے  بھروسہ راحیل
=====بدل دے نظام کہ نیا قاعد نیا پاکستان ہے تو
=====قاعد اعظم  تو  قاعد اعظم  تھا  جاوید
=====راحیل میرے خواب انقلاب کا نگہبان ہے تو
=======جاوید اقبال چیمہ اٹلی والا
=======٠٠٩٢٣٠٢٦٢٣٤٧٨٨ 

No comments:

Post a Comment