Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Tuesday, January 1, 2013


،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،انقلاب بزدلی ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،انقلاب بزدلی کا علمبردار ہے میرا حکمران
،،،،،،،جسے نہیں یقین خدا پے، ہے ایسا وہ مسلمان
،،،،،،،،،،،،،،،،،امریکا کے آگے جھکتا ہے کچھ ایسے
،،،،،،،،،،،،،،کہ مٹی میں ملا   دیتا  ہے   میری  شان
،،،،،،،،ہم فریاد بھی کریں تو امریکا کا ہو جاتا ہے نقصان
،،،،،،وہ ظلم بھی کرے تو  اس  کا ہے   ہم  پے  احسان
،،،،،،،،،،،نیٹو  سے  نکالے  گا  ووہی  لیڈر  میرا
،،،،،،،،جس  کے   پاس  ہو  گا  جرات   کا   نشان
،،،،،،،،،،،،،،،،،،لیڈر   آمریت  کے  کشکول  کو توڑتا   نہیں
،،،،،،،،،،،،،،،لیڈر بہت   ہیں  مگر  ہے   ، لیڈر   کا   فقدان
،،،،،امریکی قتل بھی کرے تو بن جاتا ہے  معصوم
،،،،مسلمان بات بھی  کرے  تو  دہشت گردی  کا گمان
،،،،،،،،،،،،،،کچھ غدار بھی  ہیں  ،جو کھیل رہے ہیں وطن سے
،،،،،،،،،،،بے حس  اور ہر  احساس  سے  عاری  ہے حکمران
،،،،اقبال  کے  شاہینوں کو  کہاں  تلاش  کرے   جاوید
،،،،نہ میرا تن نہ من   اور نہ ہے   میری   آن  بان
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ      ،،،،میلان ،،اطالیہ،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،٠٠٣٩ ،،٣٢٠،،،٣٣٧ ،،،،٣٣٣٩،،،،،،

No comments:

Post a Comment