Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Monday, January 14, 2013


،،،،،،،،،،،،،،،،،انقلاب زندہ باد،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،میں اس ملک میں انقلاب دیکھنا چاہتا ہوں ،،انقلاب کا حامی ہوں ،،میں انقلاب کے بارے میں تیس سال سے لکھ رہا ہوں ،،،میرے نزدیک اس ملک کے مسایل  کا حل صرف انقلاب میں ہیں ،،،نظام صرف انقلاب سے تبدیل ہو سکتا ہے ،،،١،،قادری صاحب اور شیخ رشید  صاحب کو سلام پیش کرتا ہوں ،،٢،،عمران خان کو اس للانگ مارچ میں شرکت کر لینی چاہے جماعت اسلامی کو بھی ،،،،ورنہ عمران خان کا ووٹ بینک کم ہو جائے گا ،،،،تمام انقلاب کی خاطر نکلنے والے سب کو سلام پیش کرتا ہوں ،،،عوام کو انقلاب کے لئے نکلنا ہو گا ،،وقت دوبارہ نہیں آئے گا ،،،،انقلاب کا ٹارگٹ زرداری اور اتحادی ہونا چاہے ،،قادری صاحب کو زرداری کے اتحادی سے دور رہنا چاہے ،،،گجرات والے چودھری جس کے ساتھ مذاکرات کرتے ہیں ،،اس کو مروا دیتے ہیں ،،،لال مسجد اور بگٹی کو قادری صاحب مت بھولنا ہو گا ،،،،،،،قادری صاحب ،،اسلامآباد کو تحریر چووک بنا دو ،،،،،کوئی فکر نہ کرو ،،،چوروں سے مت مذاکرات مت کرو ،،،،،انقلاب آے گا ،،،،زرداری کا ٹولا اس ملک کے لئے خطر ناک ہے ،،،نواز شریف بزدل ہے ،،اتحادی منافق ہیں ،،،،،
،،،،،،انقلاب زندہ باد ،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،،میلان ،،اطالیہ ،،٠٠٣٩،، ٣٢٠ ،٣٣٧ ،،٣٣٣٩  ،،،،،،١٥ ،،٠١ ،،٢٠١٣ ،،،،
،،نہ بدلے جس سے نظام وہ انقلاب  ے افکار نہیں ہوتا
،،،بہ جاے جو ملک کی خاطر وہ لہو بیکار نہیں ہوتا ،،،،،،،،،،،،انقلاب کو سلام ،،،لعنت ہے ایسی جمہوریت پر ،،،،،،،،،،،،

No comments:

Post a Comment