Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Wednesday, March 6, 2013


،،،،،،،،،،،،،،،،،،چیف جسٹس افتخار چودہری کو سلام ،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،صرف ایک انسان اپنی ذمہ داری کو بڑی مشکل سے پورا کر رہا ہے ،،غداروں نے افتخار چودھری کے خلاف ہر حربہ استمعال کیا ،،،اٹارنی جنرل نے بڑی خوبصورتی سے ولن کا رول ادا کیا ،،اور حکومت نے اور مافیا نے نہ تو ان کے حکم پر عمل کیا اور نہ ان کو قدر کی نگاہ سے دیکھا ،،،،کاش اس ملک کے کچھ اور کردار بھی اپنی ذمہ داری پوری کرتے ،،،،کاش صدر پاکستان ملک کے لئے مخلص ہوتے ،،کاش جنرل کیانی بھی تھوڑی سی افتخار چودھری کی مدد کر دیتے ،،تو نتیجہ مختلف ہوتا ،،،،میں تو چیف جسٹس کو مرد ے آہن  بھی کہتا ہوں اور بیچارہ بھی کہتا ہوں ،،اور ان کو سلام بھی پیش کرتا ہوں ،،،اس لئے کہ  انہوں نے کسی مافیا کے سردار کی پرواہ نہ کی ،،،او بیچارہ اس لئے کہ ان کے کسی حکم پر عمل نہ کیا گیا ،،،میرے حساب سے ملک برباد نہیں ہو سکتا تھا ،،اگر افتخار چودھری ،،جنرل اشفاق پرویز کیانی اور زرداری مل بیٹھ کر کوئی ملک کے حق میں فیصلہ کرتے ،،،تو آج ملک کا نقشہ یہ نہ ہوتا ،،،اور نہ اتنا ناحق خون بہتا  ،،،،،افسوس کسی نے بھی افتخار چودھری کا ساتھ نہیں دیا ،،،،اس لئے ملک برباد ہو گیا اور حسین حقانی اور مشرف جیسے غداروں کو بڑی آسانی سے ملک سے باہر بھیج دیا گیا ،،اور جنہوں نے ضمانت دی تھی ،وہ بڑی بغیرتی سے اپنا کھیل کھیلنے میں کامیاب ہو چکے ہیں ،،،،اسی لئے کہتا ہوں کہ ملک کو انقلاب کی ضرورت ہے ،،الیکشن کی نہیں ،،،،انقلاب کا لیڈر اگر افتخار چودھری جیسا کوئی آ جاۓ ،،تو دیکھ لینا کہ سب چوروں کا احتساب ہوتا ہے یا نہیں ،،،،بغیر احتساب کے یہ ملک مزید برباد ہو گا ،،،،،،،،،،،لاشوں کے انبار ہر طرف دیکھ رہا ہوں ،،اس لئے لکھا نہیں جا رہا ،،،، کیا  کیا  لکھوں  اپنا ہی درد پنہاں لکھوں
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،کس کرب سے گزرا وہ کرب جہاں لکھوں
،،،،،،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،،میلان،،اطالیہ،،،،،،،،،،،
،،،،،،٠٠٣٩،،،٣٢٠،،،٣٣٧،،،،٣٣٣٩،،،،،

No comments:

Post a Comment