Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Saturday, March 2, 2013


،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،انقلاب احتساب ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، 
،،،،،،،ہر روز آتی ہے اک تازہ خبر ،،،،،،،،،،،،،،،،،ہر روز آگ میں جلتا ہے میرا گھر 
،،،،،ہر روز  کھیلی جاتی ہے خون کی ہولی ،،،،،،،،،ہر روز ہوتا ہے نہے انقلاب کا گزر 
،،،،،،آج کی تازہ خبر جو بار بار نشر کی جا رہی ہے ،،،وہ یہ ہے کہ مافیا کے سردار ملک ریاض کو احتساب عدالت نے با عزت بری فرما دیا ہے ،،،واہ یہ ہے میرے ملک کا نقشہ اور اصل چہرہ ،،جہاں ہر روز غریب کا امتحان ہوتا ہے ،،غریب غربت کی چکی میں پستہ جا رہا ہے اور اگر اس ملک میں احتساب کی چکی سے گزر رہا ہے ،،،تو صرف غریب ،،،،باقی کسی کا نہ کوئی احساب ہوا ہے اور نہ ہو گا ،،اسی لئے میں بکواس کرتا ہوں کہ اس ملک میں انقلاب نا گزیر ہے ،،،،مگر میڈیا اور چند سیاستداں اتنے غیرت مند اور سول سوسایٹی کے عاصمہ جہانگیر کی طرح اتنے محب وطن ہیں ،،کہ ان کو میرے جیسے لوگوں کی باتیں بری لگتی ہیں ،،کیونکہ میں کہتا ہوں کہ یہ دہشت گردی کی جنگ ہماری نہ ہے ،،اور کیا عاصمہ جہانگیر بال ٹھاکرے سے ملنے جاتی تھی تو مونگ پھلی کا باؤ پوچھنے جاتی تھی ،،یا کیا انڈیا  افغانستان میں اتنے قونسل خانے کھول کر مونگ پھلی کا کاروبار کر رہا ہے ،،،ساری دنیا جانتی ہے کہ پاکستان کے حالات کون خراب کر رہا ہے ،،اگر نہیں کوئی جانتا ،،تو وہ میرے ملک کے نام نہاد محب وطن ہیں ،،،یا پھر ڈالر سے کھیلنے والے ہیں ،،،اگر عدالتوں پر دباؤ ہو گا ، اور ان کے خلاف بین بازی ہو گی ،،،یا کسی کو تحفظ نہیں ہو گا ،،تو اسی طرح کے فیصلے سامنے آئیں گے ،،اور غدار خوش ہوں گے ،،،کیونکہ میں ان غداروں سے کہتا ہوں کہ اگر فراڈ ملک ریاض نے نہیں کیا ،،تو یہ تو بتا دیا جاۓ کہ فراڈ کس نے کیا ہے ،،وہ زمین کدھر گئی ،،کیسے گئی ،،کیوں گئی ،،،کون مجرم ہے ،،اگر ارباب اختیار کو اور میڈیا کے نام نہاد ٹھیکیداروں کو کوئی مجرم نہیں ملتا ،،تو پھر میری گزارش ہے ،،کہ میرے جیسے کسی غریب کو پکڑ کر پھانسی پر لٹکا دیا جاۓ ،،تاکہ ملک میں کسی طرح کا انقلاب تو آ جاۓ ،،،ہر روز ٹاک شو  کرنے والے ،،اس پر بھی ٹاک شو کر کے دیکھ لیں ،،اگر جرات ہے ،،یا میڈیا اگر ڈالر سے آزاد ہے ،،تو زرہ ہم  بھی  دیکھ  لیں ،،،،کہ آخر  سچ کیا ہے  اور چھوٹ کیا  ہے ،،،ویسے تو سارے جانتے ہیں ،،کہ جس شخص کے ملازم ریٹایرڈ جرنیل ہوں  اور چیئرمین نیپ  کی بیٹی جس کی ملازم ہو ،،وہاں انصاف کیا ہو گا ،،،جس شخص کے تعلق  زرداری صاحب ،،میاں نواز شریف ،گجرات والے چودھریوں کے ساتھ ہوں ،،کوئی اس کا پاکستان میں کیا بگاڑ سکتا ہے ،،،اور ابھی  تو اس کا اک نیا نیا گفٹ زرداری صاحب کو گیا ہے ،،،کہنے والے تو یہ بھی کہتے ہیں ،کہ ملک ریاض کے اشاروں پر حکومت چلتی ہے ،،،،مشرف کا بیٹا بھی ان کا ملازم ہے ،،،،سنا ہے باہر کے ملکوں میں بھی ان کے کاروبار صرف اقتدار والوں کے لئے ہوتے ہیں ،،،بھوت سارے لین دین وہ حاکموں کے لئے  کرتے ہیں ،،،،تو حاکم ان کے اشاروں پر کیوں ناچ نہیں کریں گے ،،،جس شخص کے پاس ہر وسائل ہو ،،اس کے خلاف عدالت  بیچاری کیا کر سکتی ہے ،،،،بڑے لوگوں کے لئے عدالتیں اور قانون مذاق بن چکا ہے ،،،،جانے کب کوئی مائی کا لال اس فرسودہ ،،گلے  سڑے،،بیہودہ ،،غلیظ ،،بےغیرت نظام کو سمیٹنے آے گا ،،،،ہماری تو خدا سے یہ دعا ہے ،،کہ یا اللہ  کوئی عمر فاروق ،،کوئی خالد بن ولید  بھیج دے ،،،اس نظام کو ختم ہونا  ہے ،،اور اس ملک نے غداروں سے پاک ہونا ہے ،،یہاں احتساب ہونا ہے ،،جاگیر دار وڈیرے کے نظام کا خاتمہ ہونا ہے اور میرا ایمان ہے کہ اس دھرتی نے قائم رہنا ہے تو نظام نے تبدیل ہونا ہے ،،،،اب کی بار مشرف اور ضیاء جیسا نہیں آے  گا ،،اب کی بار جو آے گا وہ انشااللہ نظام کو تبدیل کرے گا ،،،،مجھے مجودہ سیاستدانوں سے کوئی امید نہ ہے ،،،کیونکہ اس نظام کے تحت کرپٹ لوگ پھر اقتدار میں آ جایں گے ،،،،کیونکہ جس ملک میں کرپشن ،،بدعنوانی ،،اقربا پروری ،،خوشامد ،،چاپلوسی ،،مافیا ،،اور فرعون ہوں گے ،،وہاں صرف انقلاب سے لگام ڈالی جاتی ہے ،،بھر حال ساری قوم کو مبارک ہو ملک ریاض بری ہو گیا ہے ،،،،،،،انصاف کو سلام،،،،،،
،،،،،،،،،،،،انصاف ہے تختی  میری ،،،،انصاف ہے بد بختی  میری 
،،،،،،،،،،انصاف گر ہو جاۓ یہاں ،،،ہو جاۓ ختم ہر سختی  میری 
،،،،،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،میلان ،،اطالیہ،،،،،،،،،،

No comments:

Post a Comment