Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Wednesday, May 20, 2015

.....پرویز رشید کے نام ..سوچتا ہوں کیا لکھوں ...
....پرویز  تجھے مسخرہ.مکار یا بے ایمان لکھوں
....تجھے کافر .قادیانی یا چیلا شیطان لکھوں
....تیرے نام سے نفرت یا چالباز انسان لکھوں
....فتنہ فساد پھیلانے والا غدار پاکستان لکھوں
....سوچتا ہوں کیا لکھوں اپنا ہی درد پنہاں لکھوں
....کس کرب سے گزرا وہ کرب جہاں لکھوں
....خون میں بکھری لاشوں پے  قوم داستان لکھوں
....یا لکھوں عذاب خدا ہے میرا حکمران لکھوں
....ہے کربلا یا سجا ہے کربلا کا میدان لکھوں
....جس پے ہے شعور مگر نہیں احساس زیاں لکھوں
....رک جاتا ہے قلم بسا اوقات میرے درد کے ساتھ
....روتا ہے دل حکمرانوں کے کارنامے کہاں لکھوں
....کہاں سو گہے ہیں دنیا میں میرے مہربان لکھوں
....زیر عتاب ہے ہر طرف دنیا میں مسلمان لکھوں
....پرویز تو نے  کیا قوم کا برباد سکون لکھوں
....میری خاموشی پے بتا خد کو مسلمان لکھوں
....پھر بھی نا امید نہیں خدا اور نبی سے جاوید
....حکمران سے نا امید لکھوں یا بد گمان لکھوں
....تو ہی بتا پرویز میں غلام سرور کنعان لکھوں
....انسان لکھوں یا حیوان لکھوں یا شیطان لکھوں
........جاوید اقبال چیمہ .اٹلی والا ..٠٠٩٢٣٠٢٦٢٣٤٧٨٨ 

No comments:

Post a Comment