Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Saturday, May 25, 2013


،،،،،،،،،،،،انسانی حقوق اور عالمی فلاحی تنظیمیں ،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،میں کیسے تسلیم کر لوں ،کہ پاکستان میں انسانی حقوق اور این ،جی،،اوز ،،،جیسی تنظیمیں کچھ نہیں جانتی کہ دہشت گرد کون ہے ،،بتھہ خور کون ہے ،،ٹارگٹ کلنگ کون کیسے کرواتا ہے ،،اسلہ کہاں سے آتا ہے ،کون سپلائی کرتا ہے ،کون لاسنس دیتا ہے ،،کراچی کا امن کون تباہ کرتا ہے ،پاکستان میں  بدمعاشی کون کرتا ہے ،،ڈرون حملے کس کی مرضی سے ہوتے ہیں ،،انڈیا کو پاکستان کے اندرونی معاملات میں مداخلت کی اجازت کون دیتا ہے ،،انڈیا پاکستان میں دہشت گردی کروانے میں  ذمہ دار ہے ،،جبکہ افغانستان اور امریکا خود تسلیم کرتے ہیں ،،،،وغیرہ  وغیرہ ،،،،میں کیسے تسلیم کر لوں کہ گجرات والے چودھری ، یا رانا سناالله،،یا نتھو، خیرو  ، اگر کسی کو پولیس میں یا کسی اور ڈیپارٹمنٹ میں ملازمت دیتا ہے تو وہ ملازم ان کی وفاداری نہیں کرے گا ،،،وہ تو ہر حال میں پہلے چودھریوں کا وفادار ہو گا ،،بعد میں پاکستان کا ،،،،بلکہ اگر یہ کہ جاۓ تو غلط نہ ہو گا ،،کہ پاکستان کی وفاداری پے  عمل کرنے والے اب کم ہی نظر آتے ہیں ،بلکہ جو ہوتے ہیں ان کو  کھڈے لاین لگا دیا جاتا ہے اور ان پر ایسے نظر رکھی جاتی ہے جیسے وہ غدار ہیں ،،اور غداروں کو تمغے اور گولڈ مڈل دے جاتے ہیں ،،جس طرح حسین حقانی ہر حکومت کا پیارا ہوا کرتا تھا ،،،میں  ماضی  کو دیکھتے ہووے کیسے تسلیم کر لوں کہ شریف برادران  اس نظام کو تبدیل کر دیں گے ،،اور فیصلے میریٹ پر کریں گے ،،جو خود کن ٹوٹے اور بدمعاشی کے ذریعہ خلیفہ بننے کے خواب دیکھتے ہیں ،،جو صرف پنجاب میں لاء اینڈ آرڈر  کا مسلہ حل نہ کر سکے ،،،میں کیسے تسلیم کر لوں کہ ایک نا اہل ،بزدل ،اور خود اپنے داغ دھبھوں کے ساتھ  کوئی جرات کا مظاہرہ کرنے کی صلاحیت شریف برادران میں ہے ،،، میں کیسے تسلیم کر لوں کہ پریذیڈنگ افسر بھی میرا ہو اور الیکشن ریٹرننگ افسر بھی میں نے ٹرانسفر کروا کے اپنے حلقے میں لگوایا ہو ،،اور مجھے جتانے  میں میری مدد نہ کرے ،،میں کیسے تسلیم کر لوں کہ الیکشن میں دھاندلی نہیں ہوئی ،،،میں کیسے تسلیم کر لوں کہ پنجاب اور سندھ میں اپنی مرضی کے افراد نہیں لگاۓ گہے تھے ،،،مگر انسانی حقوق والی چمپین عاصمہ جہانگیر کی طرح خاموش ہیں ،،تاکہ میاں صاحب سے کوئی عھدہ مل جاۓ گا ،،یا شاید کوئی میڈل ہی مل جاۓ گا ،،کیونکہ پاکستان کی تاریخ یہی ہے ،،جس ملک میں ملک ریاض جیسی مافیا زرداری اور میاں صاحب کی دوست ہو ،،وہاں حکمران کوئی انقلاب لے آے گا نظام بدل کر ،،،،،میں کیسے تسلیم کر لوں ،،،،میرا کام رونا ہے اپنا خون جلانا ہے ،،سو میں جلا رہا ہوں ،،مت مجھ پے فیس بک پے الزام لگاو کہ کوئی مجھ کو فنڈنگ کرتا ہے ،،جس ملک میں قادری صاحب ،جمت اسلامی ،عمران خان ،ڈاکٹر قدیر،،حمد گل ،زاہد حامد،،اوریہ مقبول جان ،،شیخ رشید ،، سلیم بخاری ،،جیسے لوگ انقلاب نہیں لا سکے ،،وہاں میرے جیسے لوگ کیا انقلاب لے کر ایں گے ،،انقلاب اگر صرف مرنے سے آتا ہے تو سب سے پہلے مجھے پارلیمنٹ ہاوس کے سامنے پھانسی پر لٹکا دو ،،،،میں تیار ہوں ،،،ورنہ تم بھی بک بک نہ کرو ،،،کیونکہ میں بکواس کر رہا ہوں ،،اور یہ میرا تجزیہ ہے ،،کہ انقلاب ہی اس ملک کے تمام مسایل کا حل ہے ،،بغیر انقلاب کے تم کو غدار نظام تبدیل کرنے نہیں دے گا ،،،،،،،،
،،،،،،نہ بدلے  جس سے نظام  وہ انقلاب افکار  نہیں ہوتا
،،،،بہ جاۓ  جو لہو قوم  کی خاطر وہ  بیکار  نہیں ہوتا
،،،،،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،میلان ،،اطالیہ،،،،،،

No comments:

Post a Comment