Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Sunday, January 19, 2014

........................
نواز شریف کا قوم سے خطاب .......................

..............

ظاہر ہے اگر میں وزیر اعظم کی حثیت سے تقریر کرتا ..تو میں تو تقریر سے پہلے سب چوروں .لٹیروں .غداروں .کو پکڑنے کا اور پھانسی پر تقریر کے دوران لٹکا کر عوام کو دکھا دیتا ..مگر چونکہ جمہوریت کو بھی اور عدالتوں کا بھی احترام نواز شریف نے کرنا ہے .تو کچھ یوں ہو گا ..میرے عزیز ہموطنوں تم مجھ کو زرداری صاحب کو چور لٹیرے سمجھتے ہو اور مجھے بزدل بھی کہتے ہو ..دہشت گردوں کا ساتھی کہتے ہو .تم مجھے ٦ مہینے کی حکومت میں کرپٹ کہتے ہو .خاندانی حکومت کہتے ہو .قوم نے مجھ سے نظام کی تبدیلی کی توقعات کی تھیں ...تو سنو کہ یقینن مجھ سے ماضی میں غلطیاں ہوئی ہوں گی ..میں فرشتہ نہیں ہوں ..میں ماضی کی غلطیوں کی قوم سے معافی چاہتا ہوں ..میں اقتدار کے لالچ میں آخرت کو بھول گیا تھا اور فوج سے ڈر رہا تھا ..کہ پھر کہیں مارشل لا نہ آ جاۓ..مگر اب میں نے بولڈ فیصلے کرنے کا تہیہ کر لیا ہے ..جان جاتی ہے تو جاۓ..اگر میری قوم اور میرا خدا یہی چاھتا ہے .تو ایسے ہی سہی ...١..میں عمران خان کو آزاد وزیر خارجہ بنانے کا علان کرتا ہوں ..٢....جنرل حمید گل کو وزیر دفاع ..٣..لال ٹوپی والے زاہد حامد کو نیپ کا چیئرمین مقرر کرتا ہوں ..٤..شیخ رشید کو وزیر بجلی .اور تمام اسلامی جماعتوں کے لیڈروں سے کہتا ہوں کہ سود سے پاک نظام کی تشکیل نو کریں ..٥..کالا باغ ڈیم بنانے کا علان کرتا ہوں ..٦.کراچی اور دہشت گردوں کے خلاف آپریشن کا علان کرتا ہوں .چاہے سیاسی لیڈروں کی چیخیں نکل جایں..تمام نو گو ایریا کراچی میں ایک دن میں ختم ..٧..تمام جیلوں کے قیدیوں کا فیصلہ ایک ہفتے کے اندر ختم ..٨.جو جج اپنے تمام کیس ایک ہفتے میں ختم نہیں کر سکتے . وہ گھر جا سکتے ہیں ...٩..پھانسی کا قانون بھال کرتا ہوں ..١٠..٦٥ سالوں کا احتساب کیا جاۓ..تمام لئے ہووے . معاف کرواۓ ہووے قرضے واپس کریں یا پھانسی پر چڑنے کے لئے تیار ہو جایں...١١.کوئی ملک سے باہر نہیں جا سکتا . جب تک حکومت کا لوٹا ہوا مال واپس نہ کر دے ...١٢..سب سے پہلے میرے ذمہ جو رقم ہے میں واپس کرنے کے لئے تیار ہوں ..١٣...اقتدار فوری طور پر محلے کی ہر مسجد کے سپرد کرتا ہوں .١٤..ہر یونین کونسل میں ایک قاضی مقرر کرتا ہوں ..سارے فیصلے بلدیاتی سطح پر ہوں گے ..١٥....سارے ملک میں ایک ہی نظام تعلیم ہو گا ..١٦..سٹیڈیم اور دوسرا تمام ٹیلنٹ بلدیاتی سطح سے اوپر آے گا ..١٧..کشکول توڑنے کا . نیٹو سپلائی بند کرنے کا اور ڈرون گرانے کا علان کرتا ہوں ..١٩..ہم نے انڈیا کے ساتھ اخلاقی نرم رویہ رکھا ..جس کو ہماری بزدلی کمزوری سمجھا گیا ..مگر اب اگر انڈیا نے ہمارے ہاں دہشت گردی کی تو اس کا جواب دیا جاۓ گا ...٢٠.اگر انڈیا باز نہ آیا تو تمام تعلقات ختم کر دے جایں گے ..٢٠..پاکستان اپنی زندگی اور موت کی جنگ لڑ رہا ہے اس لئے تمام ملکوں کو درخوست کی جاتی ہے کہ پاکستان کے اندرونی معاملات میں مداخلت کرنے سے پرہیز کیا جاۓ...ہم اپنی بقا کی جنگ لڑنے جا رہے ہیں اس لئے تمام کابینہ ختم اور قومی حکومت کا علان کرتا ہوں ..نظام کی تبدیلی اور احتساب تک ....آؤ ملکر نیا پاکستان بنانے کے لئے میرے ساتھ چند مہینے دو ...٢٣..سرحدوں اور ایٹم بمب کی حفاظت کے لئے فوج کو تیار رہنے کا حکم اور ملک میں ایمرجنسی کا علان کرتا ہوں...٢٥......٢٠ عدد... مزید صوبے بنانے کا علان کرتا ہوں جو نظام کی تبدیلی والے یہ بھی علان کریں گے ...٢٦..تمام محب وطن کو اپنے مشورے دینے کے لئے درخوست کرتا ہوں ..٢٧...فرھنگی کے دئے ہووے بیوروکریسی کے نظام کے خاتمے کا علان کرتا ہوں ...٢٩...آج کے بعد صرف سینئر کو ہیڈ بنایا جاۓ گا ..٣٠..گورنر اور صدر کا انتخاب عوام کریں گے .......باقی کل ....جاری ہے .................

.............

جاوید اقبال چیمہ ..میلان ..اطالیہ.....٠٠٣٩..٣٢٠...٣٣٧...٣٣٣٩....

No comments:

Post a Comment