Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Sunday, February 16, 2014

................................
ہم سب اس حمام میں ننگے ہیں ....................

...........

میں نے چند سال پہلے جب پاکستان کی بربادی پر لکھا تو .این .جی .اوز...کے کردار پر روشنی ڈالی .تو کسی کے کانوں پر جوں تک نہیں رینگی تھی ..کیونکہ پاکستان کی تاریخ ہے .کہ یہاں جو کوئی بھی لکھتا رہے .روتا رہے . آوہو زاری کرتا رہے . حکمران ووہی کرتا ہے جو اس کے مفاد میں ہو .اب دیکھ لیں .پہلے بھی مخالفت کے باوجود نج کاری ہوئی .ادارے خیرات میں بیچے گہے.اب بھی جتنا مرضی شور مچا لو .ادارے فروخت کئے جایں گے .اور کمیشن بھی لی جاۓ گی .کیونکہ کچھ دوستوں کو راضی بھی رکھنا ہے اور خوش بھی کرنا ہے .کیونکہ جن لوگوں نے الیکشن میں انویسٹمنٹ کی تھی .ان کو فایدہ بھی دینا ہے .یہ کیسے ہو سکتا ہے کہ حکمران کے اقتدار کی باری آے.اور یار لوگ ملک کی تقدیر سے نہ کھیلیں..یہاں تو ساتھ فوٹو کھنچوا کر لوگ کیش کروا جاتے ہیں . انویسٹمنٹ کرنے والوں کو تم بیوقوف سمجھتے ہو ..یہ پاکستان کی تاریخ ہے .یہاں ملک کی کون پرواہ کرتا ہے .ملک جاۓ جھنم میں ..اپنا مفاد سب سے پہلے ..یہاں باضمیر بھوکے مرتے ہیں ..اور بےضمیر اقتدار کے مزے لیتے ہیں .پراڈو -بنگلہ .پلاٹ.زمینیں یہ میری اوقات ہے .یہاں جس کی لاٹھی اس کی بھینس ہے ..یہاں اپوزیشن بھی باہر کے دورے عوام ke خون پسینے سے کرتی ہے ..بات کہاں سے کہاں چلی گئی.بات کر رہا تھا کہ پاکستان کا معاشرہ .کلچر .امن .کیوں برباد ہو گیا ..کس کس نے کیا کیا کردار ادا کیا ..کہتے ہیں کچھ شہر کے لوگ بھی ظالم تھے کچھ مجھے مرنے کا شوق بھی تھا ...کیونکہ عالمی طاقتوں نے ہم کو سٹڈی کیا .کہ اس قوم کی کونسی کمزوریاں ہیں .جن کو استمال کر کے ان کو اسلام سے دور کیا جا سکتا ہے تو انہوں نے اپنے آجنڈہ پر کام کیا اور کامیاب ہو رہے ہیں .ہمارے زن . زر . زمیں کے فتنے کو ہوا دی . ہماری کمزوری سے فایدہ اٹھایا ..اور پھر آج حلات یہ ہیں کہ میں مسلمان کہلواتا ہوں مگر اسلام کے بغیر ..میں دہشت گردی کرتا ہوں . مسلمان کہلوا کر اسلام کو بدنام کرتا ہوں ..حالانکہ مجھے معلوم ہے مجھے فنڈنگ کون کرتا ہے .میں فیشن شو ..میوزک شو . ٥ سٹار ہوٹل میں کرتا ہوں ..ناچ گانے کی محفل سجاتا ہوں .ڈانس کرتا ہوں .امریکا کے سفارت خانے میں شراب پیتا ہوں .. عورتوں کے حقوق پر سیمنار کرتا ہوں اور پھر انہی عورتوں کو سپلائی بھی کرتا ہوں اور پھر روی روی شنکر کی تعلیم بھی عام کرتا ہوں اور سارے کام مسلمان کی چھتری کے نیچے کرتا ہوں اور یہ بھی مجھے پتہ ہے کہ جس ادارے کو میں چلا رہا ہوں اس کو فنڈنگ کون کر رہا ہے ..مگر میں آنکھیں بند کر لیتا ہوں کیونکہ پراڈو ..بنگلہ .میری ٹھاٹھ باٹھ کا ذمہ دار میرا ڈالر ہے ..ہم صرف ایک دہشت کو دیکھ رہے ہیں جو حکمران اور طالبان ڈالر سے کر رہے ہیں ..طالبان تو ہمارا قصہ تمام کر دیتے ہیں کہ ہم کو کچھ سمیٹنے کا موقعہ بھی نہیں دیتے .مگر جو .این .جی .اوز ..کی صورت میں دہشت گرد ہے وہ ہم کو نظر ہی نہیں آتے .جو ہمارا دین . دنیا .اور آخرت . سب کچھ تباہ کر رہے ہیں ...اس کا نتیجہ یہ نکلا ہے کہ ہم سب ان برائیوں کا حصہ بن چکے ہیں .اغیار کی سازش کامیاب اور میں کہنے کو حق بجانب کہ اس حمام میں اب ہم سب ننگے ہو چکے ہیں ..اب میری قوم کو کسی بڑے آپریشن کی ضرورت ہے ..جیسے انقلاب ...........جاری ہے ...

.......

جاوید اقبال چیمہ ..میلان .اطالیہ..٠٠٣٩..٣٢٠..٣٣٧..٣٣٣٩.....

No comments:

Post a Comment