Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Saturday, April 26, 2014

.........................
نظام کی تبدیلی یا قوم کے ساتھ مذاق ...................

...........

آپ نے جو کومنٹ مجھے بھیجے ہیں کہ یہ جمہوریت بھی نظام تبدیل کر سکتی ہے ...جبکہ میں سمجھتا ہوں اپنی ناقص عقل کے مطابق کہ یہ نام نہاد جمہوریت نظام تبدیل نہیں کر سکتی ..کیونکہ حکمران کرپٹ ہے ..چلو میں پھر بھی آپ کی بات مان لیتا ہوں .تو میرا سوال حقیر سا . سادھا سا یہ ہے ..کہ اب تک کیوں نہیں بدلا ..کس نے بل پیش کیا ..کیا کیا کوشش نظام کی تبدیلی کے لئے کی گئی ..اگر نہیں تو پھر قوم کے ساتھ تبدیلی کا مذاق کیوں کا گیا ..اب مجھ کو یہ نہ کہنا کہ وقت درکار ہے .جبکہ میں چیلنج کرتا ہوں .حکومت میرے حوالے کر دو .میں ٩٠ دن میں سب کچھ بدل دوں گا ..یہ جھوٹ اور قوم کے ساتھ مذاق اور غداری ہے کہ مزید وقت چاہئے ..میں ایک پہلی تقریر میں پولیس کا ایک ایسا نظام دے سکتا ہوں کہ آپ حیران ہو جایں ..پہلی تقریر میں پارلیمنٹ کے ممبر اور الیکشن کے متعلق ایسا نظام دے سکتا ہوں کہ آپ اسی روز نظم بدل کر سرخرو ہو سکتے ہیں ..مزید واپڈا بجلی چوری .گیس چوری ..کارپوریشن ...ٹیکس ..پراپرٹی ..زمین ..وغیرہ کا ایک ایسا نظام دے سکتا ہوں .جس سے ڈاکے .لاقانونیت اور ناجایز دھندے سب ختم ہو سکتے ہیں ..نظام بدلنے کے لئے حکم کرنے کے لئے .آرڈر کرنے کے لئے ..صرف ایک تقریر اور نوٹیفکیشن چاہئے ..جس طرح جج بھال ہووے تھے ...باقی رہا مسلح ..املیمنٹیشن کا ..اور اس کے لئے جرات .ایمانداری اور حوصلہ چاہئے ..جو بیوروکریسی کو کونٹرول کر سکے .راستہ ڈریکشن دے سکے اور عمل کروانے کی جرات ہو ..اور جو نہیں کر سکتا .وہ گھر چلا جاۓ ..نوجوان ٹیلنٹ موجود ہے ..بہترین صلاحیت اور مدد کرنے والی فوج موجود ہے ..اس کا مطلب یہ ہوا کہ آپ کچھ کرنا ہی نہیں چاہتے ..صرف جھوٹ بول رہے ہیں ..ہاں دوسری بات کہ آپ قوم کو یہ کہیں کہ حکمران بل پاس نہیں ہونے دیتا یا نظام تبدیلی کے آگے رکاوٹ ہے ..تو اس کا بھی حل ہے میرے پاس ...آپ بغیر گملا توڑے ..بغیر قوم کی املاک کو نقصان پنچاۓ.بغیر کسی جلاؤ .گھیراؤ .کے اپوزیشن یہ علان کر دے ..کہ بجلی . گیس کے بل اس وقت تک ادا نہیں کئے جایں گے ..جب تک نظام کی تبدیلی والا بل پاس نہیں کر دیا جاتا ...یا جب تک انگونتھوں والا کام اور ٣٥ پنکچر والے حلقوں والا فیصلہ نہیں ہو جاتا ..صرف یہ کہ دینا کہ اقدار نہیں ملا .اس لئے نظام تبدیل نہیں کروا سکے .یہ غلط ہے .جھوٹ ہے .ملک سے غداری ہے ..اپوزیشن اور حکومت کرنے والے دونوں برابر کے مجرم ہیں ..میں پھر چیلنج کرتا ہوں کہ مجھے صرف ایک ہفتہ دے دو ..اسی پارلیمنٹ سے نواز شریف اور عمران خان کی موجودگی میں نظام تبدیل کر سکتا ہوں ..صرف ایک ہفتہ نواز شریف کی جگہ پر بٹھا دو ..یا عمران خان اور نواز شریف مخلص ہو کر وہ تقریر کر دیں پارلیمنٹ میں ..جو میں لکھ کر دوں گا ..پھر دیکھ نظارہ کہ نظام کس طرح تبدیل ہوتا ہے ...ورنہ قادری صاحب اور عمران خان کو بجلی اور گیس کے بل ادا نہ کرنے کا علان کرنا ہو گا ..کیونکہ مکھن اگر سیدھی انگلیوں سے نہیں نکلتا تو .....تنگ آمد .........جنگ آمد .بجنگ آمد............انقلاب زندہ باد......اسلام . زندہ ہوتا ہے ہر کربلا کے بعد ...جاوید اقبال چیمہ ..میلان ..٠٠٣٩٣٢٠٣٣٧٣٣٣٩...

No comments:

Post a Comment