Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Friday, April 4, 2014

.............
مشرف کا کوئی قصور نہیں ہے ...........

......

میرے لئے نہ یہ لمحہ فکریہ ہے اور نہ کوئی عجوبہ ..یہ جو کچھ میرے ملک میں کھیل کھیلا جا رہا ہے .یہ کھیل ٦٥ سال سے جاری ہے .یہاں سارے کھیل آجنزیاں اندرونی اور بیرونی اور امریکہ کھیلتا ہے ..سب الیکشن اور جمہوریت ایک ڈھونگ تماشا ہے ..ہوتا ووہی ہے جو عالمی سازش چاہتی ہے ..میرے ہاں کوئی بھی حکومت امریکہ کی آشیر باد کے بغیر بن ہی نہیں سکتی ..جتنا مشرف اور ضیاء نے امریکہ کو فایدہ پنچایا تھا ..کسی نے نہیں پنچایا ..اب میڈیا بھی اس سازش میں شامل ہو چکا ہے ..مشرف کو ہیرو بنانے کی کوشش کی جا رہی ہے .یہ لمحۂ فکریہ عمران خان ..نواز اور زرداری کے لئے ہے ..مجھے کیا فرق پڑتا ہے ..میں تو ایک ایسا جانور ہوں کہ جس کا مالک چور ہو کرپٹ ہو غدار ہو ..مجھے تو چند کلو گھاس چاہئے . پیٹ کی آگ بجھانے کے لئے ....نہ مجھے انصاف ملنا ہے نہ روزگار نہ عزت کی روٹی ..مجھے کیا .اگر اجنسیاں وزیر داخلہ کو غلط کہانی سنا دیں یا سچی ..یا مشرف کے راستہ میں بمب تہماکہ کر کے قوم کو کوئی پیغام دے دیں..مجھے کیا ..میں جب پیدا ہوا ہوں .یہ ڈرامے سنتا چلا آ رہا ہوں ..میں اتنا جانتا ہوں کہ اگر مشرف قصور وار نہیں .کرپٹ اور غدار نہیں ..تو پھر میں ہوں .مجھے پھانسی پر لٹکا دیا جاۓ .اور مشرف کو باہر بھیج دیا جاۓ .مگر خدا کے واسطے ہیرو بنا کر پیش نہ کیا جاۓ .ورنہ یہ ملک ٹوٹ جاۓ گا ..اگر تم یہی چاہتے ہو .شوق سے یہ کام انجام دے لو ..کیونکہ اگر مجھے کوئی لا علاج مرض لاحق ہو جاۓ .تو میں خدا سے یہی عرض کروں گا .کہ میرے مولا مجھے موت دے دے .مگر اس اذیت سے نجات دے دے .یا ڈاکٹر کو زہر کا ٹیکہ لگانے کا کہوں گا ..اور اگر آپ مرض کو سمجھنے کی صلاحیت نہیں رکھتے یا مردے کو آکسیجن کے کمرے میں رکھ کر دنیا کو دکھا رہے ہو .کہ مریض صحت یاب ہو رہا ہے ..تو بڑے شوق سے یہ ڈرامہ کرتے رہیں .کیونکہ یہ ڈرامہ زیادہ دیر تک نہیں چلے گا ..آخر کار سب مکاری .اور چلاکیاں کا راز فاش اک دن ہونا تھا ..سو ہو چکا ..بہتر ہے حکمران بھی سوچنے سمجھنے کی صلاحیت کو بروۓ کار لاۓ..آنکھیں کھولے اور دیکھے کہ ملک میں کہاں کہاں کیا کیا ہو رہا ہے ...جمہوریت کے ٹھیکیدار یہ مت سمجھیں کہ اب وہ ہمیشہ کے لئے سکون سے ہیں ..مت بھول کہ یہاں ہر مہرے سے ایک خاص وقت تک کام لیا جاتا ہے .جب وہ مہرہ پر پرزے نکالنا شروع کرتا ہے .تو یا پر کاٹ دے جاتے ہیں یا نیا مہرہ لایا جاتا ہے ..اس وقت پھر مستقبل کے لئے مشرف کو تیار کیا رہا ہے ..اور کراچی اور گجرات والے اور کچھ اینکر اس چھتری کے نیچے ہوں گے ..ظاہر ہے جب نواز شریف نے چمچہ گیر صحافیوں کو شورا لگا دیا ہے .تو اب یہ نیا ٹرینڈ چلے گا .کہ کس کے لئے لکھتا تھا ..وہ میرا ہے وہ تیرا ہے ..آج جو چنیل .ادارہ اور ذات . جس کے لئے کام کرے گا کل کو پھل پاۓ گا ..کافی چیئرمین اور مشیروں کی سیٹ آپ کا انتظار کر رہی ہیں ..ایک غدار کو ہیرو بناؤ ..تاکہ پھر اس ملک میں لگائی ہوئی آگ پر پیٹرول ڈالے..اور ڈالر لے کر امن امن خوشحالی کے گیت گاۓ...انقلاب کے بغیر کوئی آپریشن اس ملک کی مرض کو تندرست نہیں کر سکتا ....جو مرضی کر لو .جتنے مرضی پروگرام کر لو ..محلے کی مسجد سے جب تک انقلاب کی سوچ بیدار نہیں ہو گی .نہ معاشرہ ٹھیک ہو گا اور نہ حکمران کا احتساب ہو گا ..نہ یہ پتہ لگے گا کہ کون کرپٹ ہے کون غدار ..............جاوید اقبال چیمہ ..میلان ..اطالیہ..٠٠٣٩٣٢٠٣٣٧٣٣٣٩ ...

No comments:

Post a Comment