Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Wednesday, February 20, 2013


،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،آمر جمہوریت اور انقلاب ،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،آمر نہ کر دے عزتیں نیلام  ، میں  خانہ نقار میں چلا جاتا ہوں 
،،،،جگا دو قوم کو  اس دشمن سے جام ہوشیار میں چلا جاتا ہوں 
،،،،ہوں الیکشن ایوب کے تو فاطمہ جناح کی پکار میں چلا جاتا ہوں 
،،،،کبھی  یحییٰ اور جنرل رانی کی محفل  کاردار  میں  چلا جاتا ہوں 
،،،،کبھی جنرل ضیاء کی عاشورہ  کی چمکار میں چلا جاتا  ہوں 
،،،،کبھی مشرف کی دہشت گردی جنگ با اختیار  میں  چلا جاتا ہوں 
،،،،کبھی آمریت کے کرداروں کو اکٹھا کر کے تختہ دار میں چلا جاتا ہوں 
،،،،انصاف کو کٹہرے میں کھڑا کرنے حالت شرمسار میں چلا جاتا ہوں 
،،،،کبھی بے ضمیری میں آمر کے سایہ تلوار میں چلا جاتا ہوں 
،،،،غیرت کیا  چیز  ہے  میں غیرت بیکار  میں  چلا جاتا ہوں 
،،،،ڈگری ہے روزگار نہیں ، غربت کے آثار  میں چلا جاتا ہوں 
،،،،ڈگری کو جلایا ساتھ آمر کا دیا ، دولت کے انبار میں چلا جاتا ہوں 
،،،،ہر حکومت نے گہرے سمندر  میں ڈبویا  اس قوم کو  جاوید 
،،،،پکڑ کر کشکول ہر دفعہ  کسی تلاش کنارا میں چلا جاتا ہوں 
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،انقلاب اسرار ،،،،،،،،،،،،،
،،،،ایک سوچ ہے جو دل کاردار تک پنچے 
،،،،ایک پیغام ہے جو دہشت فگار تک پنچے 
،،،،ایک سر ہے جو طلب دستار تک پنچے 
،،،،ایک کفن ہے جو لاش پکار تک پنچے 
،،،،ایک پاؤں ہے جو کوچہ یار تک پنچے 
،،،،ایک قطرہ ہے جو خدائی دعویدار تک پنچے 
،،،،ایک موتی ہے جو تسبیح اذکار تک پنچے 
،،،،ایک آہ ہے جو شہنشاہ کے دربار تک پنچے 
،،،،ایک سجدہ ہے جو تیرے عتبار تک پنچے 
،،،،ایک آواز ہے جو تیرے درودیوار تک پنچے 
،،،،ایک آس ہے جو حضور کے دربار تک پنچے 
،،،،ایک تلاش ہے جو تیرے نغمات نگار تک پنچے 
،،،،ایک کردار ہے جو صاحب کردار تک پنچے 
،،،،ایک تحفه ہے جو تیرے لب و رخسار تک پنچے 
،،،،ایک خیال ہے جو فکر و افکار تک پنچے 
،،،،ایک تحریر ہے جو تیرے معیار تک پنچے 
،،،،ایک قول ہے جو تیرے اقرار تک پنچے 
،،،،ایک خاک ہے جو تیرے خون بیقرار تک پنچے 
،،،،ایک تیر ہے جو کمان انتظار تک پنچے 
،،،،ایک تلوار ہے جو نیام غمخار تک پنچے 
،،،،ایک پتھر ہے جو تراش آزار تک پنچے 
،،،،ایک  دل ہے جو پری زار تک پنچے 
،،،،ایک چہرہ ہے جو شناسا  بیدار تک پنچے 
،،،،ایک ہیرا ہے جو جوہری کے پندار تک پنچے 
،،،،ایک شمعہ جو پروانے کی آهوزار تک پنچے 
،،،،ایک عمارت جو اپنے نقش و نگار تک پنچے 
،،،،ایک حسن جو تیرے بازار تک پنچے 
،،،،ایک پھول جو تیرے خریدار تک پنچے 
،،،،ضرورت انقلاب اسرار کی جو صاحب اسرار تک پنچے 
،،،،جاوید کرتا درخواست امن  کی جو تیرے طرفدار تک پنچے 
،،،،،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،میلان ،،اطالیہ ،،،،،،،،،،

No comments:

Post a Comment