Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Wednesday, February 20, 2013


،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،میرے پیارے سیاستدان ،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،سیاست کے بازی گرو واقف تم اپنے انجام سے نہیں 
،،،،،،،،،بدل کے رکھ دوں گا نظام شناسا تم میرے نام سے نہیں 
،،،،،،،،نہ کرو دھوکہ قوم سے نہ بھا خون ، نہ لے امتحان ہمارا 
،،،،،،،نہیں سکھایا سبق تم کو ،مطمئن ہم بھی اپنے کام سے نہیں 
،،،،،،،کہنے  کو کھا جاتا ہے کہ عوام نے چنا  ہے  تم  کو 
،،،،،،اقتدار کا نشہ ہوتا ہے تو لگتا ہے تم عوام سے نہیں 
،،،،،،،چور اچکا چودھری تے غنڈی رن پردھان  ہے  یہاں 
،،،،،،،بن انقلاب کون  ڈالے  گا نکیل ،کیونکہ تم لگام سے نہیں 
،،،،،،،ہر  الیکشن  میں وعدہ روٹی کپڑا مکان ، بجلی گیس کا 
،،،،،،،نہیں کرتے تبدیل  ، غرض تم کو تبدیلی نظام سے نہیں 
،،،،،،،تم با کردار ہو بد کردار ہو یا مخلص ہو یا غدار ہو 
،،،،،،نظام کو بدلو ، قوم کو غرض  تمہاری محفل شام  سے نہیں 
،،،،،،،غلطیاں تم کرتے ہو ،  جھیلنا  عوام کو پڑتا ہے 
،،،،،،،تمہاری وجہ سے آتا ہے آمر، کسی اور ابہام سے نہیں 
،،،،،، قوم کے لئے جو نہ ہو مخلص وہ غدار وطن ہے 
،،،،،،تمھیں کہ رہا ہوں ،ناطہ میرا کسی اور بہرام سے نہیں 
،،،،،،فیصلے بھی تم اور عوام کو استمعال بھی تم  کرو 
،،،،عزیز تم کو مفاد اپنا غرض تم کو میرے مقام سے نہیں 
،،،،،،کتنا اور پینا چاہتے ہو خون اس قوم کا کرسی کی خاطر
،،،،،تمہیں پینیں سے غرض ہے پرواہ تم کو میرے جام سے نہیں 
،،،،،،عزت بھی ، انصاف بھی ، اور ہمیں امن بھی دے دو 
،،،،،،نہ دے سکو تو سمجھوں گا تم اپنی ماں کے تخم سے نہیں 
،،،،،،،نبی کے غلام سے کہ  رہا ہوں ،فرعون کے غلام سے نہیں 
،،،،،،،تمہاری طرح میری بھی لگن کسی اور امام سے  نہیں 
،،،،،،میرے خون کو دیکھو  یہ تمہارا ہے کسی اور قوم سے نہیں 
،،،،،شکوہ تم سے کرتا ہوں کسی اور قوم کے اختشام سے نہیں 
،،،،،،کہتا ہے جاوید کچھ کر لو وقت بھوت کم ہے تمہارے  پاس 
،،،،،میرے خلوص کو دیکھو میری درخوست کسی گمنام  سے نہیں 
،،،،،،،،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،،میلان   ،،اطالیہ،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،٠٠٣٩،،٣٢٠،،٣٣٧،،،،٣٣٣٩،،،،،،،،،،

No comments:

Post a Comment