Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Tuesday, February 19, 2013


،،،،،،،،،،،،،،،،،فرسودہ نظام کے ہیرو ،،،،،،.،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،چور ہیں یہ  جاگیردار ، چودھری ، وڈیرے 
،،،،،،،،،،،،،،لیتے ہیں ہر آمر کی آمریت کے گرد پھیرے 
،،،،،،،،،،،،،ہر حکومت  میں  ہوتے   ہیں   یہی   چہرے 
،،،،،،،،،،،،کرپشن سے  آباد  جن کے محلات اور ڈھیرے
،،،،،،،،،،،،نہیں بدلنے دیتے  نظام  اور  حالت  عوام  کو 
،،،،،،،،،،،یہی  غدار   جو ملک  کو  ہر طرف سے ہیں گھیرے 
،،،،،،،،،،رونا  عوام  کا  روتے اور مقصد اپنا کرتے ہیں پورا 
،،،،،،،،،،،ہر دہشت گردی کے ساۓ میں  پلتے  ہیں یہی لٹیرے 
،،،،،،،،،،،،،آے  گا  انقلاب ، بنا  دے گا ان سب  کی قبریں  جاوید 
،،،،،،،،،،،،ورنہ  کاٹ  دیں  گے یہ  بازو  تیرے اور  میرے 
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،.،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،اے میرے غدار ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،یہ وطن تمہارا ہے ، ہم ہیں خواہ  مخواہ  اس میں 
،،،،تیری چالاکی ، عیاری سے خون میرا بہا اس میں 
،،،،تیرا کچھ نہیں بگڑا ،کیونکہ تو  اقتدار میں  ہے 
،،،،اقتدار تجھے دیا کس نے شامل میرا گناہ اس میں 
،،،،تجھے یہ رتبہ جو مل گیا ، ہے خدا کی قدرت 
،،،،میرے اعمالوں کی شامل  ہے  سزا  اس  میں 
،،،،دیکھ  فرعونوں کو تباہ  برباد  کرتا  ہے  وہ جب 
،،،،شامل ہوتی ہے مظلوم کی فریاد و دعا  اس  میں 
،،،،خود دار  قوموں پر امتحانوں کے وقت آتے ہیں جاوید 
،،،،آ جاتے  ہیں  انقلاب جب شامل ہو جزبہ جفا اس میں 
،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،،میلان،،اطالیہ،،،،،،،،،،،،

No comments:

Post a Comment