Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Wednesday, December 12, 2012


،،،،،،،،،،،،،،،،،،زرداری صاحب کے گیارہ سال جیل والے ،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،نہ بدلے جس سے نظام ، وہ انقلاب افکار نہیں ہوتا
،،،بہ جاۓ جو قوم کی خاطر ، وہ لہو بیکار نہیں ہوتا
،،،،،،،،،،،،،،،،میں نے اپنی ایک کتاب انقلاب پاکستان سے اپنا یہ شعر آپکی نظر کیا ہے ،،کیونکہ میں انقلابی آدمی ہوں ،،اور پاکستان کے انقلاب پر مجھے اتنا ہی یقین ہے ،،جتنا مجھے اپنی موت پر یقین ہے ،،کیوں لکھتا ہوں ،،کہ میرے ملک کو نظام کی تبدیلی کے لئے اک انقلاب کی ضرورت ہے ،،اس کی ایک جھلک آپکے سامنے ہے ،،،کہ اس فرسودہ ،،گندہ ،،پراگندہ ،،سڑیل،،بدبو دار ،،،گھٹیا ،،بےغیرت،،ناانصافی والا ،،جاگیروں اور سرمایہ داروں والا ،،،کرپٹ ،،فرقابندی والا ،،ذات پات والا ،،چودریوں اور چور اچکوں کو توھفّظ دینے والا ،،،قرضے اور پلاٹ دینے والا ، اور میریٹ کی دھجیاں اڑانے والا نظام کی وجہ سے آج ہمارے مونه پر تماچہ ہے ،،،یہ قوم کے ماتھے پر بد نما داغ ہے ،،کہ ایک قصور وار ، جو کہ دنیا میں ثابت ہو چکا ہے ،،کہ زرداری صاحب نے کرپشن کی ،،اور  باہر کے ملکوں میں رقم ٹرانسفر کی ،،اور بلیک منی سے برطانیہ میں سرے محل خریدا ،،،اور دوسرے ملکوں میں رقم چھپای،،اور اس خرد برد کی ہوئی رقم کی وجہ سے عدالت میں مقدمہ چلتا رہا ،،اور غلط نظام کی وجہ سے عدالت کسی فیصلے پر نہ پہنج سکی ،،،،اور اسی نظام کی وجہ سے کی سو مرتبہ میڈیکل سرٹیفکٹ  دئے گہے،،تاکہ مقدمے کا فیصلہ نہ ہونے دیا جاۓ ،،اور عدالت کا وقت ضآیه کیا گیا ،،اتنے بہانے بناۓ گہے ،،کہ  اس  نظام کو دیکھ کر شرم نہیں آتی ،بلکہ گھن آتی ہے ،،،،،پھر ایسا نظام کہ جس میں چور لٹیرے جج اور چور لٹیرے اداروں کے سربراہ ہوں ،،،تاکہ ان کے پاس یہ سرٹیفکٹ ہو ،کہ وہ جو مرضی کر لیں ،،ان کو کوئی پوچھنے والا نہ ہو ،،،یہ ہے ہمراہ نظام ، اور اس کی حقیقت ،،کہ ہم غداروں کو بھی پاکستانی جھنڈے میں دفناتے ہیں ،،پھیرسب سے بری بات یہ ہے ،،کہ قوم کو ہر روز جھوٹے تمغے بھی سننے پڑتے ہیں ،،،کہ زرداری صاحب کے ساتھ ظلم کیا گیا وغیرہ وغیرہ ،،،تو پھر خوں کھولتا ہے اور خوں کے آنسو روتا ہے اور دوہائی دیتا ہے کہ خدا کا واسطہ حکمرانوں اگر تم میں شرم اور غیرت ہے ،،تو اس بیہودہ نظام کو بدل دو ،،ورنہ  فکر کر لو ،،کہ آنے والا وقت انتہائی خطرناک ہو گا ، تمہارے لئے بھی اور پاکستانی قوم کے لئے بھی ،،،،اگر میں ٹی وی پر ہر روز یہ بک بک نہ سنتا ،،تو شاید یہ کالم  نہ لکھتا ،،،،،،،زرداری صاحب کے ساتھ اور بھی بڑے بڑے نام ہیں ،،جو کہ میری نظر میں قصوروار ہیں ،،مگر دیکھنا یہ ہے کہ کب نظام بدلتا ہے ،،کون نظام بدلے گا ،، اور کب زرداری صاحب اور دوسرے سب کو احتساب کے ساتھ انصاف ملے گا ،،اور کب پاکستانی قوم کو سچ والا جواب ملے گا ،،،،،،ویسے میں نے اپنی ایک کتاب کے ٹایٹل پر جو  لکھا تھا ،،وہ بھی آپکی نظر کر دیتا ہوں ،،،،،،،،،،،
،،،،،انقلاب تو آے گا ،،آنے سے پہلے تیرے اندر حل چل مچا کے آے گا
،،،،تیرے  بوے ہووے پھل کا مزہ تجھے ہر حال میں  چکھا   کے آے گا
،،،،،،،،،م،،،،،،،،اب تاج اچھالے نہیں جایں گے
،،،،،،،،،،،،،،،،اب تاج و تخت  جلا کے آے گا
،،،،تو خبر دار میرے حکمران ،،نہ چوری کر اور نہ  اوپر سے   سینہ زوری کر ،
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،جھوٹ ، منافقت سے نہ حلال کو حرام کی روزی کر
،،،اگر خدا نخاستہ میرے حکمران کی پکڑ اس دنیا میں نہیں ہوتی ،،تو مسلمان ہونے کے ناتے ہر ایک کو آخرت کو سامنے رکھنا ہو گا ،،،،،،
،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،،،،
،،،،،نائب صدر ،،،،آل اطالیہ پریس کلب اطالیہ ،،،،،،،،١٢،،١٢،،،٢٠١٢،،،،،،

No comments:

Post a Comment