Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Sunday, December 9, 2012


،،،،،،،،،،،،،،،،،،،اٹلی میں کتنے پاکستانی صدر ،،،،،،،،،،،،،،،،

،،،،،،،،،،،،،،،،وہ شخص جس میں جرات اظہار نہیں ہوتا
،،،،،،،،،،،،،،دانست  میں  میری  وہ  قلمکار   نہیں   ہوتا

،،،،،،،معذرت سے لکھ رہا ہوں ،،،،، شاید  کہ تیرے دل میں اتر                                ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،جاۓ میری یہ بات

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،کوئی کہتا ہے ، میں ہوں صدر خطاب اٹلی کا
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،کوئی کہتا ہے ، میں ہوں صدر عالی جناب اٹلی کا
،،،،،،،ہم تو ہر روز دیکھتے ہیں عہدوں کے شعلے
،،،،،کوئی خود کو خود ہی لکھتا ہے صدر بے حساب اٹلی کا
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،یہاں کھیل تو چودھراہٹ ، منافقت ،کا ہے جاری
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،حقیقت یہ کہ ہر گلی میں ہے صدر فلاپ اٹلی کا
،،،،،،،نہ شعور آگہی ،،نہ شعور دین ،،نہ شعور سر زمین
،،،،،،بس وہ بھی لکھتا ہے ، صدر مہتاب اٹلی کا
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،نہ الیکشن ، نہ ووٹنگ ،،نہ ممبرشپ ،،بس ہے آمریت
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،لکھنے کو وہ بھی لکھتا ہے ، صدر  مہتاب  اٹلی  کا
،،،،،،،،،جب نہ تھی نوکری ، نہ یورو ،،تو چودھراہٹ دفن  تھی
،،،،،،،،یورو دیکھنے کی دیر تھی ،کہ آ گیا صدر خواب اٹلی کا
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،ہم دیکھتے ہیں بڑے بڑے منظر ، بڑی بڑی سرخیاں
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،اپنے اپنے گھر میں ہے ہر کوئی صدر لا جواب اٹلی کا
،،،،،،،،صدر ے منافقت کو دیتا ہے شعور ے آگہی  جاوید
،،،،،،تو صدر نظام ے فرہنگی ، میں ہوں صدر انقلاب اٹلی کا
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،،،،،،،،
،،،،،،،،نائب صدر ،،آل اطالیہ پریس کلب اطالیہ ،،،،،،،،
،،،٠٠٣٩،،،،،٣٢٠،،٣٣٧،،،٣٣٣٩،،،
،،،،،٠٩،،١٢،،،٢٠١٢،،،،


No comments:

Post a Comment