Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Thursday, December 20, 2012


،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،انقلاب ،نظام ، اور احتساب ،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،آجکل جمہوریت ، جمہوریت  کی رٹ لگانا ایک فیشن بن چکا ہے ،،،کوئی کہ رہا ہے ، کہ جمہوریت کا تسلسل برقرار رہنا ضروری  ہے ،،کوئی کہ رہا ہے کہ جمہوریت لولی لنگڑی بھی ہو تو اچھی سے اچھی آمریت سے بہتر ہوتی ہے ،،اور وہ لوگ بھی یہ بات بار بار  دوہرا رہے ہیں ،،جن کے خاندان نے  ہمیشہ  آمریت کا ساتھ دیا ہے ،اور جو اب بھی اگر اچانک راتوں رات ڈکٹیٹر آ جاۓ تو وہ اس کے سب سے بڑے چمچے ہوں گے ،،،،اس میں کئی طرح کے سیاسی بازی گر اور چور لٹیرے ہیں ،،ایک تو وہ ہیں جو عوام کو بیوقوف بنانے کے لئے یہ ڈھونگ رچا رہے ہیں ،،دوسرے وہ جن کو الیکشن میں کامیابی نظر آ رہی ہے ،،تیسرے وہ جو وقت پاس کرنے کے لئے ، سیاسی قد کاٹھ کا وزن برابر کرنے کے لئے بیان دے دیتے ہیں ،،ایک وہ سیاسی طبقہ ہے ،جن کو الیکشن میں زلالت ملنے کی پوری امید ہے ،،ایک وہ طبقہ ہے ، کہ جو جانتا ہے ، کہ اس دفعہ اگر کوئی اوپر سے آ گیا ،،تو لینے کے دینے پڑ جایں گے ،،،،اس لئے خیر اسی میں ہے ، کہ زرداری صاحب کو دعا دیتے رہو ،،اور زرداری صاحب کے پاوں کے نزدیک دن رات تسبیح کرتے گزارو ،،تا کہ کوئی اس دفعہ اوپر سے نہ آے،،کیونکہ ڈکٹیٹر شپ اتنی بدنام ہو چکی ہے ،،کہ اب کسی ڈکٹیٹر کے پاس اس کے سوا کوئی چارہ کار نہ ہے ،،،کہ وہ آے اور سب کا احتساب کرے ،،اور انقلابی اقدامات کے زریھے اس بےغیرت نظام کو بدل دے ،،اور ملک کی لوٹی ہوئی پائی پائی ان سے واپس لے ،،،،اس لئے اب وہ بھی جو آمروں کی گود میں پلتے ہیں ،،ان کو یہ ڈر ہے ،،کے اس دفعہ حلوہ نہیں ملے گا ،،بلکہ پھانسی کا پھندہ تیار ملے گا ،،اس لئے زھر کو سامنے دیکھ کر ، تو کوئی بھی  شوق سے نہیں پئے گا ،،،،،کیونکہ پاکستان کے ساتھ جو مذاق ہو رہا ہے جو کھیل کھیلا جا چکا ہے ،،اس کا اب اینڈ ہونے والا ہے ،،،کب تک ،،،آخر خدا کب تک ہمارا  امتحان لے گا ،،،انتہاء ہو چکی ہے ،،،ان سب فرعوں  کا اینڈ ہونے والا ہے ،،انشااللہ ،،،،اگر میں کمزور ہوں ،اپنی عوام کے ساتھ ،،اور نا اہل ہوں ،،یا بے شعور ہوں ،،یا مادیت پرستی  کی وجہ سے ،،یا معاشی حالات کی وجہ سے ،،یا غربت  کی وجہ سے ،،،یا جسمانی اور مومن کی  طاقت سے محروم ہوں ،،یا کسی دیوتا کے انتظار میں ہوں ،،،جو مجھے اس دل دل سے نکالے ،،،یا میں کسی اسے قد اور لیڈر سے محروم ہوں ، جس کے آواز پر لبیک کہ کر نکلوں اور ملک میں انقلاب آ جاۓ ،،تو اخیر کار کسی کو تو  ، میرا خدا بھیجے گا ،،جو اس فرسودہ نظام کو بدلے گا اور بلا شرکت غیرے سب کا احتساب کرے گا ،،،،،ایسی بےغیرت منافقت والی جمہوریت سے تو مجھے امید نہ ہے ،،جب تک جمہوریت میں بھی کوئی نڈر ،،بیباک ،،ایماندار ،،لیڈر نہیں آ جاتا ،،،،تب تک ایسی ہزار جمہوریت بھی اس گندے نظام کو نہیں بدل سکتی ،،،کیونکہ  ابھی میرے اندر بوحت ساری خامیاں ہیں ، یہ جمہوریت کے چوں چوں کے مربہ سے اور مختلف گروپوں کی بلیک میلنگ کی وجہ سے مجھے دور دور تک جمہوریت  سے انقلاب آتا ، نظام بدلتا ،م اور احتساب ہوتا نظر نہیں آ رہا ،،بلکہ میں تو الیکشن بھی نہیں دیکھ رہا ہوں ،،،،حکمران اپنے اقتدار کی وجہ سے الیکشن ملتوی کرنے کی کوشش کرے گا ،،اور ملک میں خونی انقلاب آے گا ،،،،اور یا پھر میری امیدوں کا چراغ  روشن ہو گا ،، اور کوئی مرد    ے      قلندر ،،آے گا ،،جو اس نظام کو بھی بدلے گا اور احتساب بھی کرے گا ،،،،،میرے کرپٹ حکمران کی غلطیوں کی وجہ سے میرے اچھے  دن آنے والے ہیں ،،اس لئے اپنے حکمران حکمران سے گزارش کرتا ہوں،،کہ دن رات میرے ملک کو اور لوٹ لو ،،تا کہ کوئی کسر باقی نہ رہ جاۓ ،،،اور نہ ہمارے دل میں یہ حسرت باقی رہے ،،،کہ ہم آمریت اور جمہوریت کا مطلب اور فرق  نہیں سمجھ سکے ،،،،،ہمارہ اتنا خون چوس لو ،،تاکہ ہمیں احتساب اور نظام کے لئے اپنے خدا سے مدد لینی پڑ جاۓ ،،،،،ابھی ہم اپنی کوتاہیوں اور غلطیوں پر شرمندہ نہیں ہووے ،،ملک پر اتنا اور ظلم کر اس منافقت سے کہ ہم خدا اور اس کے رسول کو اپنا آخری سہارا یقین  کے ساتھ قبول کر لیں ،،،،کیونکہ دو باتیں  میں اکثر کہا کرتا ہوں ،،ایک یہ کہ انقلاب پر مجھے اتنا یقین ہے ،،جتنا مجھے اپنی موت پر یقین ہے ،،،دوسری یہ کہ جتنا میرا حکمران  میری دھرتی پر ظلم کرے گا ،،اتنی جلدی میں اپنے خدا کے احکامات اور نبی  کی اطاعت  کی طرف رجوح کروں گا ،،،اور جب رجوح کروں گا ،،تو بیڑہ پار ہو جاۓ گا ،،انشااللہ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،اس نظام کے ساتھ اور احتساب کے بغیر ،،یہ ملک کبھی بھی نہیں چل سکتا ،،،،،،،فلاسفرو ،،اور دانشورو ،،عقلمندوں ،،،غور کر لو اور لکھ لو ،،،
،،،،،اگر اچھے مسلمان خاموش رہے اور حکمران نے اپنا وطیرہ نہ بدلا تو ،،،،،،،،،،اس بک بک کا نتیجہ انتہائی خوفناک نکلنے والا ہے ،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،،،،،،،
،،،،،،نائب صدر ،،،آل اطالیہ پریس کلب اطالیہ ،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،٢٠،،١٢،،،٢٠١٢ ،،،،،،

No comments:

Post a Comment