Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Sunday, December 2, 2012


،،،،،،،،،،،،،،،،،،طالبان اور خلائی مخلوق ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،تیسری اور آخری قسط ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،ہر روز آتی ہے اک تازہ خبر ،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،ہر روز آگ میں جلتا ہے میرا گھر،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،ہر روز کھیلی جاتی ہے خون کی ہولی ،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،ہر روز ہوتا ہے اک نےا انقلاب کا گزر ،،،،،،،،،
،،،پچھلے کالم میں خدا سے کیہ رہا تھا ،،کہ یا تو میرے مولا اس ملک میں سبز انقلاب سے نظام بدل دے ،،یا پھر مجھے موت دے دے ،،میں نے بےغیرت خلائی مخلوق کے ہاتھوں مزید اپنے ملک کی  زلالت نہیں دیکھی جاتی ،،خلائی مخلوق اسلام کو بدنام کرنے کے لئے ملازمت کر رہی ہے ،،یہ کسی جزبہ کے تحت نہیں کر رہے ،،یہ خلائی مخلوق کیوں پاکستان کے خلاف دشمن کی مدد کر رہی ہے ،،یا کیوں ملازم ہو چکی ہے ،،اس کی وجہ واضح ہے ،،جب میرے حکمران خود عالمی سازش کی مدد کر رہے ہیں ،،اور حکمرانوں کی دولت بھر کے ملکوں میں ہے ،،انھیں عوام سے کوئی دلچسپی نہ ہے ،،،نہ بجلی ،گیس،،نہ روزگار ،،،تو پھر عوام نے تو کسی نہ کسی سے تنخاہ لینی ہے ،،اپنے بچوں کے پیٹ کی آگ کو تو بجھانا ہے ،،،عوام نفرت کے جذبے  سے سرشار  کی گئی ،،،میرے سینے پر نفرت کا میڈل سجانے والا کوئی اور نہیں ،،میرا غدار حکمران ہے ،،،ایک دن میں نے اپنے دوست حامد میر سے ایک پروگرام کرنے کی خواہش  کا اظہار کیا ،،تو اس نے اک لفظ کہا تھا ،،سپونسر ،،،،یہ ہے میڈیا کی مادیت پرستی ،،،،یہ حکمرانوں سے نفرت کا عالم ہے ،،کہ لوگ ریموٹ کونٹرول سے اپنے ساتھ چند  غداروں کو جھنم میں ساتھ لے کر جانا مرنا پسند کرتے ہیں ،،کیونکہ اگر ہم سب ،،،عاصمہ جہانگیر ،،عتزاز حسن،،حسسیں حقانی ،،عامر لیاقت ،اینکر حضرات ،،میڈیا مالکان ،،کالم نگار ،،سب نے یہی کرنا ہے ،،تو خلائی مخلوق بھی سہی کر رہی ہے ،،کیا فرق ہے ان میں اور خلائی مخلوق میں ،،،،جج ،جرنیل ،بیوروکریٹ ،،اگر سب بکتے ہیں تو خلائی مخلوق بھی ڈالر کی خاطر اپنا حصہ ڈال رہی ہے ،،یہ جہادی جزبہ نہ ہے ،یہ جزبہ نفرت ہے ،،پچھلے دنوں اک خبر نظر سے گزری تو حیران ہوا کہ دنیا میں مالی بحران کی وجہ سے صرف چند ملکوں میں ترقی کا کام جاری ہے ،،اس میں افغانستان کا نام تھا ،، واہ میرے پاکستانی عوام تجھے تیری بربادی پر اور امید پر مبارک باد،،،،جشن مناتے جاؤ ،،،ہاتھ پر ہاتھ رکھ کر سکتے کے عالم میں دیکھتے جاؤ ،،یا فالج کے گرنے کا یا اپاہج ہونے کا انتظار کرو ،،،یہ جنگ ہماری نہ ہے ،،یہ بغیرتی ہے ہماری ،،،،یہ تو ہو نہیں سکتا کہ عوام کسی مشن کے لئے سڑکوں پر نکلیں اور کامیاب نہ ہوں ،،،،انقلاب کے لئے نکلنا ہو گا ،تب جا کر نظام بدلے گا ،،،،،پروگرامموں کی اور حکمرانوں کی بک بک سے نظام نہ بدلے گا ،،،،
،،میرا ذوق ے انقلاب اک دن شباب  ے ملت بنا دے گا ،،،،،،،،،،،
،،،حکمران کے لئے سامان  ے ذلت بنا دے گا ،،،،،،،،
،،،،،،،،،قلت ہے ہر شے کی ، ہر طرف ہے  دشمن ،،،،،،
،،،،،،،اک دن غیرت ملی  کی بھی قلت بنا دے گا ،،،،،،،
،،،،،،خود ہی لے آؤ انقلاب ، وقت ہے ابھی ،،،،،،،
،،،،،،ورنہ  دشمن  دہشت گردوں کی  عدالت بنا دے گا ،،،،،،،،،،
،،،،،،،کہاں  چھپاؤ گے  اس دولت کو ہمیشہ ،،،،،،،،،،،،،
،،،،،یہی ڈالر تم کو نشان  ے عبرت  بنا  دے  گا ،،،،،،،
،،،،،،صحیح وقت پر عوام کی مدد کے لئے آے گا دشمن ،،،،،
،،،ووہی دوست  تمہارے لئے قبر ے ندامت بنا دے گا ،،،،
،،،،میرے حکمران سمجھ جا ،،،صدام ،،،قذافی ،،کا جایزہ  لے لے ،،،،،،،وہ بھی اسلہ لگا کر گوما کرتے تھے ،،،اسلہ کسی کی جان نہیں بچا سکتا ،،،،،مت دے لائسنس ،،مت دے عوام کو اسلہ ،،یہی اسلہ تمہارے خلاف استمعال ہو گا ،،،،،مت بنا قوم کو طالبان ،،ورنہ  دشمن  خلائی مخلوق بنا دے گا ،،،،،،،،،سوچ میری درخااست پر ،،،،،،،،
،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،،،نائب صدر ،،آل اطالیہ پریس کلب اطالیہ ،،،
،،،،،،،،،،،٠٠٣٩،،٣٢٠،،٣٣٧،،،٣٣٣٩،،،،،،،،،،،٠٢،،١٢،،٢٠١٢،،،،،

No comments:

Post a Comment