Mission


Inqelaab E Zamana

About Me

My photo
I am a simple human being, down to earth, hunger, criminal justice and anti human activities bugs me. I hate nothing but discrimination on bases of color, sex and nationality on earth as I believe We all are common humans.

Friday, November 30, 2012


،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،طالبان اور خلائی مخلوق ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،ویسے تو میں نے اپنی ایک  کتاب  انقلاب ے پاکستان  میں ایک غزل لکھی تھی ،،جس میں لکھا تھا ،،کہ ،،،،،،،،،،،،،
،،،،نہ بدلے جس سے نظام وہ انقلاب افکار نہیں ہوتا
،،،،،،،،،،،،،،،،،،، بہہ جاۓ جو قوم کی خاطر وہ لہو بیکار نہیں ہوتا ،،،،،،،،،
،،اس کے لکھنے سے تو میری زندگی میں اک انقلاب برپا کر دیا تھا ،،،مگر یہاں جو انقلاب طالبان کی شکل میں دیکھ رہا ہوں ،،اس سے کئی سوال جنم لے چکے ہیں ،،یہ اک راز ہے ،،اس سے پردہ اس وقت اٹھے گا ،جب کوئی غیر ملکی جرنلسٹ ، وکی لیک کی طرح راز افشاں کرے گا ،،کیونکہ اگر میری طرح کا کوئی عام آدمی عام کالم نگار کوئی بات لکھے گا تو گراں گزرے گی ،،اور فرعون طیش میں آ جایں گے ، کیونکہ عام آدمی پے ، فرعون کو جلد غصہ آ جاتا ہے ،،،تو میری نظر میں کچھ چند ایک اور سوچ کے لوگ اور کچھ خلائی مخلوق ہیں ،،اس لئے کہ مجھ جیسے بیوقوف کو آج تک یہ پتا نہ ہے ،،کہ کون بیان دیتا ہے ،،اور کون تردید کرتا ہے ،،اور تردید کو میرا حکمران مانتا نہیں اور بیان دینے والے کو سامنے نہیں لاتا ،،یہ طالبان نما خلائی مخلوق کہاں سے فیڈ ہوتی ہے ،،کافی سوالات ہیں ،،جن کے جوابات اک عام آدمی چاہتا ہے ،،مگر میڈیا  کی تیز آندھی ان جوابات کو بھا لے جاتی ہے ،،،ملالہ وغیرہ کے قصہ کہانیاں کیوں بنائی جاتی ہیں ،،،،طالبان کے ہمدرد کہلوانے والے مولانا فضل رحمان جب تک حکومت کا ساتھ دیتے ہیں ،،تو کوئی حملہ نہیں ہوتا ،،جب ساتھ دینا چھوڑنا چاہتے ہیں ،،تو یہی  خلائی مخلوق طالبان کے ذریے حملہ ہو جاتا ہے ،،یہ کون کرواتا ہے ،،،،کبھی کٹی پہاڑی والا ٹریلر ،،کبھی نبیل گبول والا ٹریلر ،،کبھی ذولفقار مرزا والا ٹریلر ،،کبھی فیصل رضا عابدی،،کبھی لیاری والا ٹریلر ،،اور قاضی حسین احمد پر حملہ ،،،،کبھی جماعت اسلامی پر طالبان ہمدرد ہونے کا الزام ،،،کچھ گڑ بڑھ  ہے ،،میری سمجھ سے بالا تر ہے ،،یا میرے اندر حوصلہ ،، طاقت ،،جرات ، نہ ہے ،،میں بزدل ،،کمزور ،،لاچار  ہوں ،،میرے لب سیے ہوۓ ہیں ،،یا میرے قلم کو ڈالروں سے  خریدا گیا ہے ،،،مگر میرے مللک کے نامور کلام نگار تو بکے ہوۓ نہیں ہیں ،،وہ کیوں نہیں بولتے ،،'''،،رہنے دو یار ،،رازوں سے پردہ نہ اٹھاؤ،،،،میں کیوں لکھوں ، میری کیا مجبوری ہے ،،جھنم میں جاۓ ایسا حکمران ے  پاکستان ،،اس نے مجھے کیا دیا ہے ،،،،بھوک ننگ ،،افلاس ،،ساری دنیا میں بغیرتی کا ماڈل یا میڈل،،،،میں بکا ہوا ہوں ،،یا بکنے کے لئے تیار ہوں ،،مادیت پرست ہو چکا ہوں ،،براۓ نام مسلمان رہ چکا ہوں ،،،،کیونکہ جب کبھی یہی طالبان سچ بولنا  ہے ،،تو ختم کر دیا جاتا ہے ،،جس طرح کمانڈر مسعود کے ساتھ ہوا ،،پہلے بینظیر کے قتل کا الزام طالبان پر لگا ،،،پھر تردید آئی،،کہ طالبان نے بینظیر کو قتل نہیں کیا ،،،تو مسعود صاحب کو اڑا دیا گیا ،،،حالانکہ وہ بھی ان دیکھی قوووتوں کے ہاتھوں کھیل رہے تھے ،،،اب حامد میر پر حملہ ،،،،آخر وہ بھٹکتی روحیں کون ہیں ،،،جن کو طالبان کے ساتھ جوڑ دیا گیا ہے ،،کوئی تو خفیہ ہاتھ ہے ،،جس کا سب کو پتہ ہے ،،جو ان کو اسلہ ،،روٹی ،،مکان ،،نقشے ،،بری مہارت سے ایڈوانس ٹیکنولوجی ،،،طریقہ واردات کے انوکھ طریقے ،،،دماغ کس کا ،،عقل کس کی ،،ہاتھ کس کے ،،،عام انسان بغیر وسایل کے فی زمانہ  نہیں کر سکتا ،،،،عقل دنگ رہ جاتی ہے ،،اتنی رقم کجوں خرچ کر رہا ہے ،،،گاڑیاں،،پٹرول کیا ہوا سے حاصل کر رہے ہیں ،،تو پھر یقینن ہے کہ طالبان اک خلائی مخلوق ہیں ،،جادو کے عمل کے زریح طالبان کی آسمان اور چاند تک رسائی ہو چکی ہے ،،،میرے پاس نہ عقل ،،نہ سوچ  ہے ،،اگر آپ کے پاس ہے تو سمجھ جایں ،،ورنہ آپ بھی میرے ساتھ جھنم  میں جاؤ،،،،،جاری ہے دوسری قسط کل ملھذا فرمایں،،،،،اپنی اک غزل کے چند فقرے حاضر ہیں ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،لکھنے تو بیٹھا تھا انقلاب ے محبت پے مگر ،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،،کیفیت کا عالم کہ تھا حکمران ے نفرت پے مگر ،،،،،،،،،،،،،
،،،،لکھنے پے آتا ہوں جب حکمران کی فطرت پے مگر ،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،ڈوب جاتا ہوں اپنی ہی حیرت پے مگر ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،، نہ طاقت نہ توانائی ،،نہ ہے اسرارے رموزی میرے اندر ،،،،،،،،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،جاوید ہوتا جزبہ مسلمان ، تو حیران ہو جاتی دنیا میری جرحت پے مگر ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،جاوید اقبال چیمہ ،،،میلان ،،اطالیہ،،،،،،،
،،،نائب صدر ،،آل اطالیہ پریس کلب اطالیہ ،،،،،،،،،،،
،،،،،،٠٠٣٩،،٣٢٠،،،،٣٣٧،،،،٣٣٣٩،،،،،،،،،،

No comments:

Post a Comment